Nederlandse Facebook likes kopen: Doen of niet doen?

Er worden vaak dramaverhalen verteld over het kopen van Facebooklikes. Je hebt voor- en tegenstanders van het kopen van likes. In onze eerder blog wezen we al op de risico’s van het kopen van Facebooklikes. Vandaag zoomen we daar wat dieper op in. Nederlandse likes kopen. Doen of niet doen?

Nederlandse facebook likes kopen: Doen of niet doen?

Nederlandse facebooklikes

Belangrijk is om eerst te benoemen wat onder Nederlandse Facebooklike verstaan wordt. Heel simpel. Een Nederlandse Facebooklike voldoet aan een aantal voorwaarden. De pagina’s worden gebruikt door Nederlanders. Er zullen dan ook vaak posts in onze eigen taal op staan. En, ook niet onbelangrijk, de gebruikers zijn boven de 18 jaar. Je kunt natuurlijk handmatig likes creëren, maar het kan sneller. Door het kopen van echte likes. Likes waar je mee scoort.

Waarom?

Je merkt vast wel dat wanneer je vrienden uitnodigt voor het liken van je pagina het weinig effect heeft. Vrienden doen het voornamelijk voor jou, niet zozeer omdat ze geïnteresseerd zijn in de diensten die je aanbiedt. Sommige vrienden hebben zelfs helemaal geen zin, en accepteren de uitnodiging niet. Nadeel: er wordt door je vrienden zelden iets gedeeld en geliked. Je post verschijnt dus ook niet in het netwerk van je vrienden. Grootste nadeel: je bereikt er je doelgroep niet tot nauwelijks mee.

Toch wil je een groot aantal volgers. Dat vergroot direct de betrouwbaarheid van je bedrijf. Dat kan door het kopen van Nederlandse Facebooklikes. Deze likes zijn afkomstig van Nederlanders, die interesse hebben in de dienst die jij aanbiedt. De kans dat zij een post liken, delen of er zelfs op reageren is met deze likes een stuk groter. En of het bericht nu geliked of gedeeld wordt, het verschijnt altijd in het netwerk van degene die op de post geklikt heeft. Zelfs het krijgen van een reactie is effectief voor de beschikbaarheid. Met een gerichte doelgroep kun je dus snel en eenvoudig je berichtbereik vergroten of misschien zelfs verdubbelen.

Welke likes zijn geschikt?

Als je een Nederlandse onderneming hebt, zijn Nederlandse likes geschikt. Mocht je ook buiten Nederland opereren, dan zijn likes uit die landen natuurlijk ook handig. Belangrijk is dat je je doelgroep bepaalt voordat je overgaat tot koop van Facebooklikes. Post je alles in het Nederlands? Dan heeft het weinig zin om likes uit het buitenland te hebben, zij begrijpen de taal toch niet. Nederlanders begrijpen de boodschap wel en vinden dit leuk, reageren erop en delen het bericht zelfs.

Tip

Natuurlijk ben je er niet alleen met het kopen van likes. Als je posts weinig toegevoegde waarde hebben, zullen Facebookgebruikers je pagina negeren. Probeer dus altijd actueel te zijn met je post. En actualiteit kun je creëren. Is het koud en regenachtig? Ideaal voor een kledingwinkel om de wintercollectie te laten zien. Vallen de blaadjes van de bomen? Promoot dan een hulpmiddel voor het snel en makkelijk verwijderen van al die boomblaadjes voor de deur. Of breng tegen de feestdagen je acties onder de aandacht. Creëer de behoefte. Zien mensen het en snappen ze dat het NU handig is, dan is de kans dat ze liken en delen groot, maar ook de kans op verkoop wordt direct vergroot.

Juiste likes

Het is dus belangrijk om de juiste likes te hebben. Nederlanders zitten vaak op Facebook en de likeknop wordt wereldwijd 4.5 miljard keer gebruikt op een dag. Het zou dus zonde zijn om hier kansen te laten liggen. Die juiste likes zorgen niet alleen voor een betrouwbare uitstraling, maar zorgen ook nog eens voor een groter bereik van jouw dienst, boodschap of product. Netwerken was nog nooit zo gemakkelijk!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *